• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
TEL: +86 0769-22235716 Whatsapp: +86 18826965975

PLC (Programmable controller) o le auala e pulea ai le afi servo?Ma o mea PLC e manaʻomia le gauai

Aʻo leʻi taʻuina atu lenei faʻafitauli, muamua lava, e tatau ona tatou manino e uiga i le faʻamoemoega o le servo motor, e faʻatatau i le afi masani, o le servo motor e masani ona faʻaaogaina mo le faʻatulagaina saʻo, o lea e masani ona tatou fai atu o le servo pulea, i le mea moni, o le pulea tulaga o le afi servo.O le mea moni, o le afi servo e faʻaaogaina foi isi auala e lua o le gaioiga, o lona uiga, o le saoasaoa o le pulea ma le faʻamalosi, ae o le talosaga e itiiti.O le fa'atonutonuina o le saosaoa e masani lava ona iloa e ala i le fa'aliliu taimi.O le faʻatonutonuina o le saoasaoa ma le afi servo e masani ona faʻaaogaina mo le faʻavavevave vave ma le faʻaitiitia poʻo le saosaoa o le faʻatonutonuina o le saoasaoa, aua e faʻatatau i le faʻaliliuina o taimi, e mafai e le afi servo ona oʻo atu i le faitau afe o suiga i totonu o ni nai millimita.

Talu ai o le servo e tapuni-fa'alaufau, o le saoasaoa e matua mautu.O le faʻatonuga o le faʻamalosi e masani lava ona faʻatautaia le faʻaogaina o le masini servo, ona o le tali vave a le afi servo.Faʻaaogaina o ituaiga e lua o loʻo taʻua i luga, e mafai ona e ave le taʻavale servo e fai ma faʻaliliuga masani, e masani lava ile faʻatonuga analog.
O le faʻaoga autu o le afi servo poʻo le faʻatulagaina o le faʻatonuga, o lea e taulaʻi ai lenei pepa ile faʻatonuga ole PLC ole masini servo.O le fa'atonuga o tulaga e lua fa'aletino e mana'omia ona fa'atonutonu, o lona uiga, saoasaoa ma le tulaga.Aemaise lava, o le pulea o le saoasaoa o le afi servo e oʻo i le mea o loʻo i ai ma ia tu saʻo.
O le aveta'avale servo e pulea le mamao ma le saoasaoa o le afi servo e ala i le tele ma le numera o pulusi na te mauaina.Mo se faʻataʻitaʻiga, na matou malilie o le afi servo e liliu uma 10,000 pulus.Afai e auina atu e le PLC 10,000 pulses i le minute, ona maeʻa lea e le servo motor se liʻo i le 1r / min, ma afai e auina atu 10,000 pulses i le sekone, ona maeʻa lea e le afi servo se liʻo i le 60r / min.
O le mea lea, o le PLC e ala i le puleaina o le pulupulu e pulea ai le afi servo, o le auala faʻaletino e lafo ai le pulupulu, o lona uiga, o le faʻaogaina o le PLC transistor output o le auala sili lea ona faʻaaogaina, e masani lava PLC maualalo le faʻaaogaina o lenei auala.Ma o le ogatotonu ma le maualuga pito PLC o le faʻafesoʻotaʻi le numera ma le tele o pulus i le avetaavale servo, e pei o Profibus-DP CANopen, MECHATROLINK-II, EtherCAT ma isi.O nei metotia e lua e naʻo auala eseese o faʻatinoga, o le fatu e tutusa, mo polokalame, e tutusa.Se'i vagana ai le fa'aogaina o le pa'u, o le fa'atonutonuina o le ta'avale servo e tutusa lelei ma le fa'aliliuina.
Mo le tusiaina o polokalame, o lenei eseesega e matua tele lava, Iapani PLC e faʻaaoga le auala o aʻoaʻoga, ma Europa PLC e faʻaaogaina le foliga o poloka galue.Ae o le ute e tutusa, e pei o le pulea o le servo e alu i se tulaga atoatoa, e tatau ona e pulea le PLC output channel, numera o le pulse, faʻasolosolo taimi, faʻavavevave ma faʻaitiitia le taimi, ma e tatau ona e iloa pe a maeʻa le faʻatulagaina o le avetaʻavale servo. , pe ausia le tapulaa ma isi.E tusa lava po o le a le ituaiga PLC, e leai se mea e sili atu nai lo le puleaina o nei aofaʻi faaletino ma le faitau o faʻasologa o gaioiga, ae o auala eseese o le faʻatinoina o le PLC e le tutusa.

信图片_20230520171624
O loʻo i luga o le aotelega o le PLC (programmable controller) pulea servo motor, ona tatou malamalama ai lea i le faʻapipiʻiina o puipuiga a le PLC programmable controller.
PLC polokalame pule ua faʻaaogaina lautele i vaega eseese, ona o lona totonu e aofia ai le tele o vaega faʻaeletoroni, faigofie ona aʻafia i nisi o mea eletise faʻalavelave faʻalavelave, malosi eletise eletise eletise, vevela vevela ma le susu, vibration amplitude ma isi mea taua. afaina ai le galuega masani a le PLC pule, e masani ona le amanaiaina e le tele o tagata.E tusa lava pe sili atu le polokalame, e tusa ai ma le fesoʻotaʻiga faʻapipiʻi e le faʻalogo i ai, pe a maeʻa le debugging, o le tamoe o le a aumaia ai le tele o toilalo.O lo'o ou tamo'e solo ma taumafai e fa'atumauina.
O puipuiga nei mo le fa'apipi'iina:
1. PLC faʻapipiʻi siosiomaga
a, o le vevela ambient e amata mai le 0 i le 55 tikeri.Afai e maualuga tele pe maualalo le vevela, o le a le mafai ona lelei vaega eletise i totonu.Fai ni faiga fa'amafanafana po'o le mafanafana pe a mana'omia
b, o le ambient humidity e 35% ~ 85%, o le susu e maualuga tele, o le eletise eletise o mea eletise e faʻaleleia, faigofie ona faʻaitiitia le voltage o vaega, o le taimi nei e tele tele ma faʻaleagaina.
c, e le mafai ona faʻapipiʻiina i le vibration masani o le 50Hz, o le amplitude e sili atu i le 0.5mm, ona o le vibration amplitude e tele naua, e mafua ai le faʻaogaina o le komiti faʻainitaneti o mea faʻaeletoroni, pa'ū.
d, i totonu ma fafo o le pusa eletise e tatau ona mamao ese mai le malosi maneta ma eletise eletise (e pei o le pulea transformer, tele gafatia AC contactor, gafatia tele capacitor, ma isi) vaega eletise, ma faigofie e maua maualuga harmonic (e pei o le faaliliu taimi, avetaavale servo, inverter, thyristor, ma isi) pulea masini.
u, aloese mai le utaina i nofoaga e iai le pefu u'amea, pala, kasa mu, susu, ma isi
f, e sili atu le tuʻuina o vaega eletise i le pito i luga o le pusa eletise, ese mai le vevela, ma mafaufau i le malulu ma le faʻafefe o le ea i fafo pe a manaʻomia.

2. Sapalai eletise
a, ina ia sa'o ona maua le eletise PLC, o lo'o i ai vaega o feso'ota'iga sa'o.E pei o le Mitsubishi PLC DC24V;AC voltage e sili atu ona fetuutuunai faʻaoga, ole laina ole 100V ~ 240V (faʻatagaina laina 85 ~ 264), ole taimi ole 50 / 60Hz, e leai se manaʻoga e toso le ki.E sili ona lelei le faʻaogaina o le transformer faʻaesea e tuʻuina atu ai le mana PLC.
b, mo le PLC output DC24V e masani ona faʻaaogaina mo le faʻalauteleina o galuega faʻaogaina o le mana o le module, fafo tolu-uaea eletise eletise poʻo isi faʻamoemoega, e ui lava o le gaosiga o le DC24V eletise o loʻo i ai le tele o masini puipuia ma puʻupuʻu puʻupuʻu ma tapulaa gafatia.E fautuaina le fa'aogaina e le masini e tolu-uaea fafo se sapalai eletise suitutoatasi e puipuia ai le ta'amilosaga pupuu, lea e ono afaina ai le PLC ma o'o atu ai i fa'alavelave le mana'omia.

信图片_20230314152335
3. Uea ma faatonuga
Pe a fai uaea, e tatau ona pipii i le laulau lolomi malulu ona faʻafesoʻotaʻi lea i le faʻaogaina ma le faʻaogaina o le PLC.E tatau ona fufusi ma malupuipuia.
Afai o le faʻaogaina o le faʻailoga DC, e pei o le faʻalavelave faʻalavelave faʻafuaseʻi ma isi mea, e tatau ona mafaufau i se uaea puipui poʻo se paʻu mimilo, o le itu i luga ole laiga e le tatau ona tutusa ma le laina eletise ma e le mafai ona tuʻuina i le laina tutusa laina, paipa laina, e taofia ai le faalavelave.

4. Eleele
E le tatau ona sili atu i le 100 Ohms le malosi o le eleele.Afai ei ai se pa o le eleele i totonu o le pusa eletise, faʻafesoʻotaʻi saʻo i le pa o le eleele.Aua ne'i fa'afeso'ota'i i le pa o le eleele pe a uma ona fa'afeso'ota'i i le pa o le eleele o isi mea fa'atonutonu (e pei o fa'aliliu taimi).
5. O isi
a, PLC e le mafai ona tu i luga, faʻalava e tusa ai ma le faʻapipiʻiina, e pei o le PLC o loʻo faʻamauina, e tusa ai ma le faʻapipiʻiina o sikulima e faʻamalosi, e le tatalaina, i le tulaga o le vibration, faʻaleagaina i totonu o le eletise, pe a fai o le nofoa afi, e tatau. filifili nofoaafi pepa agavaa, muamua toso le loka ona sosoo ai lea ma le nofoa afi, ona tulei lea o le loka, pe a uma ona le mafai e le pule PLC ona gaoioi i luga ma lalo.
b, pe afai o le ituaiga galuega faatino relay, o lona tulaga o loʻo galue i le taimi nei o le 2A, o lea i se uta tele (e pei o le DC pipii, solenoid valve), e tusa lava pe itiiti ifo i le 2A le taimi nei, e tatau ona mafaufau e faʻaaoga le suiga o le relay.


Taimi meli: Me-20-2023